Tillbaka!

Eller rättare sagt, var tillbaka i fredags men inte orkat uppdatera. Borta bra men hemma bäst stämmer INTE alls, saknar Turkiet som in i helvete och detta är den bästa resan jag någonsin gjort! Allt möjligt hände. Det var två engelsmän som glodde på oss hela tiden, inte diskret heller utan man märkte ju det. Började seriöst hata dom. Vad händer då? Jooo, självklart ska jag låsa ut mig och Sanja på balkongen och var tvungna att skrika på hjälp. Dom enda som kunde göra det eftersom dom var de enda som var utanför hotellet var engelsmännen. Ville skjuta mig i huvudet men dom fixade allt + att dom kommer upp med han som jobbar på receptionen och står och skrattar åt oss.
 
Hahaha .. Det var insane, efter bara en timma så ramlar en av engelsmännen i trappan. Så jävla bra! Ja detta var ju inte det enda men finns så mycket att berätta men det går ju inte, man måste ha varit där. Lätt att jag åker tillbaka till samma hotell, älskade dom som jobbade där, så söta. 
 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback