Ang. skola på tisdag

Jag har självklart klagat och sagt då och då "varför inte en veckas sommarlov till". Men jag har saknat de. Min klass som jag inte direkt har lärt känna så jätte mycket är ändå hur goa och roliga som helst. Saknat musiken också. När alla sitter helt knäpptysta och Per tror att vi är efterblivna på riktigt hahaha.
 
Tvåan ska bli bra, jävligt bra. 2012 ska överhuvudtaget bli bra. Jag ska ta tag i skolan, träningen och mig själv. Tar jag inte tag i det nu så kommer jag ångra det. Hur svårt kan det vara att tycka om skolan egentligen? Har man en bra klass, valt en bra (grymt bra) linje, bra stöd så tror jag fan att man kan älska skolan! Varje ledig sekund ska jag spendera med mina älskade vänner och familj. 
 
2012 har hittills sugit.. Hur ska man säga? Balle? Kuk? Både och? OH COME ON! Detta året skulle ju bli den bästa, sommaren som höjdpunkt. Vill ni veta största höjdpunkten på detta året? JAG HAR INGEN HÖJDPUNKT! DET FINNS INGEN! Ska säga en sak till er. Hoppas inte för mycket. Planera inte (Sabina och Hanin förstår, hade en jävla lista på allt vi skulle göra, gjorde en sak haha). 
 
Blev mycket text. Skulle bara förklara att jag faktiskt saknar skolan, saknar att ha något att göra på dagarna istället för att bara sitta hemma. Vänta bara, efter nästa vecka kommer det ett inlägg om hur mycket jag ångrar att jag skrev att jag saknar skolan. 
 
Avslutar detta lååånga inlägg med lite Fresh prince. Godnatt ♥ (för mig blir det i alla fall några avsnitt vänner).
 
 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback